Si vous avez les roues arrières qui sont perpendiculaires à la voiture (sur la terre), copiez le fichier 5slot0_e3055cg -g.lsp (qui se trouve dans s_i2003) dans le dossier s_i2003/setup, en le renommant d_gravel.lsp (ecraser l'autre fichier).
Voiture à comparer avec la Volvo et l'escort A8 (enfin toutes les voitures du pack A8 en fait mais la Volvo en fera partie).
_______________________ Une prop' en travers c'est la base !!
Posté le: Jeu 7 Août 2008 23:01:16 Sujet du message:
Si ça se fait ce sera pour la saison prochaine. Il faudrait aussi arriver à la rendre plus progressive parce que là c'est un peu brut quand même. Mais au moins c'est une "braie" propulsion, comme la lada ou la volvo.
_______________________ Une prop' en travers c'est la base !!
Posté le: Lun 18 Mai 2009 16:39:04 Sujet du message:
hello
the wheel rotation is to much on the original setup, 792 the wheels almost line up!... i tried 605 and 540º with the same result… with 504º the result was good... but still a little weird!
Cause reaching the limit wheel lock the inside wheel stops and the outside wheel still turning!
This is possible in karting steering system but in the opposite! The inside wheel is the one that keeps turning ant the outside wheel stops!
Beside that it is a fabulous car!
Posté le: Lun 18 Mai 2009 16:56:58 Sujet du message:
I'll try with this setup. We didn't create the suspension geometry, grumpa did ! He is still working on it and we can suppose that there will be improvement on the next version (next year for RSRBR).
He works a lot on gravel geometr but I think it's possible to use this on tarmac. I don't remember who tried it but it seemed better.
Whatever it is, it looks like your wheel setup help a bit to manage that car better
_______________________ Une prop' en travers c'est la base !!
i use 540º in wheel software and H sifting for this car and Volvo... well 900º in Volvo but this car is a lot quicker than volvo sow 540º is better!
edit: well the best way to drive this car is to set 700º in wheel soft! no doubt!
Posté le: Jeu 21 Mai 2009 13:52:15 Sujet du message:
i'm sorry! i upload the wrong file! you have to change Max Steering Lock to 497 in that file... it is the perfect wheel lock for this car with the physics of wheel lock implemented...
as you can see in the video i reach the max wheel lock for some times! and the wheels are like the mercedes benz, they lay down a bit!
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